נושא: Jיכוך רפידות ללא לחיצה תאריך: 1/9/2009 8:09:00 PM
מחבר/ת: guy p
שלום רב
יש לי בלמי דיסק הידראולים ..
שמתי לב היום כאשר אני מסובב את הגלגל הקדמי באויר הוא לא מסתובב בחופשיות ויש חיכוך קל עם הרפידות .. כלומר ישנו חיכוך קל כאשר אין לחיצה על הבלם ..
האם זה תקין..? האם מדובר בכיוון..או משהו כזה..? או שמשהו נדפק ..
הורדתי את הגלגל וניסתי להרחיק בעדינות ..אבל זה שוב חזר אחרי לחיצה על הרקס הקדמי..
|