הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2009 8:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אפיק שמיר עם תוכן  שלה לגבי candy c ?....
נושא: שלה לגבי candy c ?.... תאריך: 1/10/2009 8:02:00 PM
מחבר/ת: אפיק שמיר

גם הפדלים האלו כמו הeggbeater יש כניסה מארבע כיוונים או רק שנים כמו בspd רגיל


חזרה לפורום