טקסט הודעת פורום
1/10/2009 8:02:00 PM
אפיק שמיר
שלה לגבי candy c ?....
נושא:
שלה לגבי candy c ?....
תאריך:
1/10/2009 8:02:00 PM
מחבר/ת:
אפיק שמיר
גם הפדלים האלו כמו הeggbeater יש כניסה מארבע כיוונים או רק שנים כמו בspd רגיל
חזרה לפורום