נושא: הילוכים, מעבירים - שאלות תאריך: 1/10/2009 8:47:00 PM
מחבר/ת: Eran Shahar
אני שוקל לשדרג מעט / הרבה את מערכת ההילוכים שלי. יש לי Deore רגיל, מקדימה ומאחורה. אחרי כמה רכישות מוצלחות באיביי (המצב הכלכלי בארה"ב מוריד מחירים...), אני מתכנן לקנות הכל בחו"ל. לגבי סגנון רכיבה - אני רוכב אול-מאונטיין / XC אגרסיבי יחסית. השאלות שלי הן אלו: - מה אני צריך לקנות / להחליף? - לגבי מעביר אחורי - צריך להחליף גם קסטה ?(שלי במצב טוב, שימנו 9 הילוכים, עובדת עם דאור). - פלטות קדמיות - צריך להחליף את כל הקראנק? - מה מומלץ? מה ההבדלים המשמעותיים בין XT ל- XTR? ומה ההבדלים בין כל דגמי XTR (Rapid rise M960,M970, Shadow M972, אוזן ארוכה, קצרה...) יותר מדי דגמים... - האם צריך להחליף גם ידיות מעבירים (אם יש לי DEORE) או שזה רק קוסמטי ונוחות? - צריך להחליף גם Clamp ? (ואיך קוראים לחלק הזה בעברית...?)
בקיצור, מבחר קושיות... סתם שאבין יותר לפני שידרוג. תודה מראש :)
|