הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/10/2009 9:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלכס סנין עם תוכן  חברה !!! נגנבו !!!
נושא: חברה !!! נגנבו !!! תאריך: 1/10/2009 9:56:00 PM
מחבר/ת: אלכס סנין

דוינצ´י ווילסון אדומות שנת 2004 באיזור ירושלים
היום ( 10.1.09 )
ידוע שיש כ 3-4 שלדות כאלה בארץ ( אותו דגם ואותו צבע )

אם מישהו רואה או חושב שרואה נא ליצור קשר בבקשה 0544556475 אלכס

תודה מראש


חזרה לפורום