טקסט הודעת פורום
| 1/10/2009 9:56:00 PM |
|
נושא: חברה !!! נגנבו !!! תאריך: 1/10/2009 9:56:00 PM
מחבר/ת: אלכס סנין
דוינצ´י ווילסון אדומות שנת 2004 באיזור ירושלים היום ( 10.1.09 ) ידוע שיש כ 3-4 שלדות כאלה בארץ ( אותו דגם ואותו צבע )
אם מישהו רואה או חושב שרואה נא ליצור קשר בבקשה 0544556475 אלכס
תודה מראש
|
חזרה לפורום |
|
|