טקסט הודעת פורום
1/11/2009 6:36:00 AM
דביר אברהם
מידה
נושא:
מידה
תאריך:
1/11/2009 6:36:00 AM
מחבר/ת:
דביר אברהם
שלום, אני רוצה ליקנות כפפות מאי-בי ואין לי מוסג מה המידה שלי.
יש אזה דרך ליבדוק את המידה שלי?
חזרה לפורום