הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2009 8:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  לא לא לא את שלי לא גנבו תודה לאל
נושא: לא לא לא את שלי לא גנבו תודה לאל תאריך: 1/11/2009 8:48:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

גנבים לא אוהבים קרבון :suss: וגם לא מסתדרים עם שרשראות של אופנועים - בכל אופן האופנים ישנות איתי מעכשיו והלאה.

גנבו לאחי את הטרק - סימן הזיהוי זה ברקס יחיד קדמי בלבד ....



חזרה לפורום