טקסט הודעת פורום
| 1/11/2009 8:48:00 PM |
|
נושא: לא לא לא את שלי לא גנבו תודה לאל תאריך: 1/11/2009 8:48:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
גנבים לא אוהבים קרבון :suss: וגם לא מסתדרים עם שרשראות של אופנועים - בכל אופן האופנים ישנות איתי מעכשיו והלאה.
גנבו לאחי את הטרק - סימן הזיהוי זה ברקס יחיד קדמי בלבד ....
|
חזרה לפורום |
|
|