הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/11/2009 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  תודה אחי ..
נושא: תודה אחי ..  תאריך: 1/11/2009 8:59:00 PM
מחבר/ת: שי מ

ניסיתי לשים תרפידות של המעצור הקידמי שלי כי אני רוכב סטריט ..

אבל גם הם ניראה לי גמורות רצח ..

אז אני יקנה מהם אני גר בהרצליה אז גם לא צריך הזמנה ..

רק שאלה אחי .. אמא שלי שואלת עם זה אתר אמין כי היא משלמת עם הכרטיס שלה ....?



חזרה לפורום