נושא: חישוקים לבנים דה בובמ רייסינג או ספאנק ?????...... תאריך: 1/11/2009 9:02:00 PM
מחבר/ת: שי מ
ספאנק (לא זוכר) את הדגם אבל הלבן..
מישהו יודע אולי מה יותר חזק .. מה יותר קל ..(כמובן זה בא אחד על חשבון השני אבל עדיין .. ) או בקיצור מה עדייף ?
הדהבומב עולה לי 300 לחישוק .. והספאנק 280 שקל לחישוק .. המחיר אוותו מחיר ..
השאלה מה עדייף ??
|