טקסט הודעת פורום
| 1/11/2009 9:21:00 PM |
|
נושא: ייפפהההה ........ שחור לבן אחלה צבע ... תאריך: 1/11/2009 9:21:00 PM
מחבר/ת: שי מ
בסוף לא אירגנתה לי כזה צבע אהה ??...
חח לא נורא בקטנה אחי הבנתי רעיון יותר יפה ...
אבל תחדש .. ותעלה תמונה של האופניים מוכנות ..
|
חזרה לפורום |
|
|