נושא: דבקות במשימה תאריך: 1/12/2009 10:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לא "הדבקות" מלשון מדבקה, חלילה.......
אני עוקב בהנאה אחרי הבעיות שאתה נתקל בהן והפתרונות שאתה מוצא - ומאוד מכבד את ההתמדה והעקביות.
כמו גם, למשל, העקביות בלא להעלות תמונה על רקע יותר מחמיא. אם תמשיך כך נתחיל לחשוב שבכלל הם מכוערים :p
מתי אתה עושה סיבוב דאווין ברמת הגולן?
|