טקסט הודעת פורום
| 1/12/2009 11:06:00 AM |
|
נושא: אופני גאזל תאריך: 1/12/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
היי סרג´יו,
לא רכבתי מעולם, ולא מכיר מישהו שרכב על גאזל הרים. אני יכול להפנות אותך לMTBR וכאלה, אבל את זה גם אתה יכול לעשות....
מצטער, ברמן
|
חזרה לפורום |
|
|