הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2009 11:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אופני גאזל
נושא: אופני גאזל תאריך: 1/12/2009 11:06:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

היי סרג´יו,

לא רכבתי מעולם, ולא מכיר מישהו שרכב על גאזל הרים.
אני יכול להפנות אותך לMTBR וכאלה, אבל את זה גם אתה יכול לעשות....

מצטער,
ברמן


חזרה לפורום