נושא: אופני גאזל תאריך: 1/12/2009 12:19:00 PM
מחבר/ת: איציק סיני
אהלן אופני גאזל הם אופניים הולנדיים, יצא לי לרכוב עליהם בהולנד לא זוכר את שם הדגם מה שהם מאוד התרשמתי, אופני עם שיכוך אחורי בתצורת FSR, השלדה עשתה רושם מאוד איכותי, האבזור היה מדהים בטח ביחס למחיר וגם הרכיבה היתה יופי, אני מסייג את הרושם שלי מהרכיבה כיוון שלא לקחתי את האופניים לקצה וגם לא קרוב לזה הייתי מגדיר אותם כאופני קרוס קאונטרי עם פוטנציאל משהו כמו הפוקוס בזמן שקדם לשיווק האגרסיבי והמוצלח שלהם... חיסרון משמעותי - אלו לא אופניים מוכרים ז"א לא תקבל מבטי הערכה בשבילים השונים וכמובן לא יהיה קל למכור אותם שורה תחתונה - אם הרכיבה עליהם מוצאת חן בעיניך ואתה מתחבר הייתי הולך על זה תהנה
|