הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/12/2009 6:02:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Bar A עם תוכן  השוואה של כפפות
נושא: השוואה של כפפות תאריך: 1/12/2009 6:02:00 PM
מחבר/ת: Bar A

מה אתם חושבים יותר טו הכפפות של סלסה:Los Motos או של פוקס:Racing Dirtpaw(שדרך אגב המועדפות עליי)אבל לא יודע מה לקנות ארצה לשמוע חבות דעת כמו:נוחיות או תפקוד בשטח במחינת הגנה ומה לדעתכם יותר יפה


חזרה לפורום