טקסט הודעת פורום
| 1/12/2009 6:02:00 PM |
|
נושא: השוואה של כפפות תאריך: 1/12/2009 6:02:00 PM
מחבר/ת: Bar A
מה אתם חושבים יותר טו הכפפות של סלסה:Los Motos או של פוקס:Racing Dirtpaw(שדרך אגב המועדפות עליי)אבל לא יודע מה לקנות ארצה לשמוע חבות דעת כמו:נוחיות או תפקוד בשטח במחינת הגנה ומה לדעתכם יותר יפה
|
חזרה לפורום |
|
|