טקסט הודעת פורום
| 1/13/2009 11:20:00 AM |
|
נושא: מתקן אופניים על קליאו B תאריך: 1/13/2009 11:20:00 AM
מחבר/ת: רז רפאלי
הי מישהו יכול לומר בוודאות אם ניתן להתקין גגון על קליאו B שנת 2002? משום מה אין מסילות על הגג כמו בשאר המכוניות.. יש פתרון?
תודה!
|
חזרה לפורום |
|
|