נושא: תוספי תזונה לשיפור הרכיבה תאריך: 1/13/2009 2:04:00 PM
מחבר/ת: איתי
;) לאחרונה שמתי לב שלאחר רכיבה ארוכה יחסית (60 ק"מ ומעלה - באופני כביש), שרירי הרגליים שלי מתכווצים. אשמח לדעת אם יש פיתרון לתופעה, תזונה, מלחים,תוספים. אל תייעצו לי לעשות מתיחות, כיוון שאותן אני כבר עושה בין כה וכה.
|