נושא: תוספי מזון תאריך: 1/13/2009 2:12:00 PM
מחבר/ת: איתי
:suss: סוף סוף מצאתי את הפורום הרלוונטי לבעיה שלי. אני רוכב כביש - לאחרונה,עם עליית נפח הרכיבה אני נתקל בתופעה חוזרת ונשית של כיווצי שרירים. אשמח ליעוץ ממי שחווה או מכיר -כיצד ניתן להמנוע ולהתמודד עם התופעה. רכיבות מהנות :rating:
|