טקסט הודעת פורום
1/13/2009 11:52:00 PM
אלי בן-נון
ניראה לי זה הרבה זמן נסיעה באופניים.. ;)
נושא:
ניראה לי זה הרבה זמן נסיעה באופניים.. ;)
תאריך:
1/13/2009 11:52:00 PM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
יגמרו לי הבירכיים בדרך ;)
חזרה לפורום