טקסט הודעת פורום
| 1/14/2009 10:36:00 PM |
|
נושא: וואי תודה אחי שיחקתה אותה .. תאריך: 1/14/2009 10:36:00 PM
מחבר/ת: שי מ
הלכתי היום לקנות .. והוא הביא לי את הדגם היותר טוב כי נישאר לו אחד והוא לא רצה לפרסם רק בישביל אחד ... אז הוא עשה לי אותו גם ב-63 ..
|
חזרה לפורום |
|
|