הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/14/2009 10:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  וואי תודה אחי שיחקתה אותה ..
נושא: וואי תודה אחי שיחקתה אותה .. תאריך: 1/14/2009 10:36:00 PM
מחבר/ת: שי מ

הלכתי היום לקנות .. והוא הביא לי את הדגם היותר טוב כי נישאר לו אחד והוא לא רצה לפרסם רק בישביל אחד ...
אז הוא עשה לי אותו גם ב-63 ..


חזרה לפורום