טקסט הודעת פורום
1/15/2009 3:37:00 PM
דודי קינן
צריך המלצה או השמצה לאופניים XC בשם CUBE
נושא:
צריך המלצה או השמצה לאופניים XC בשם CUBE
תאריך:
1/15/2009 3:37:00 PM
מחבר/ת:
דודי קינן
שלום חברים,
מישהו מכיר את המותג הנ"ל?
אשמח לקבל חוו"ד.
דודי.
חזרה לפורום