הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/15/2009 3:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודי קינן עם תוכן  צריך המלצה או השמצה לאופניים XC בשם CUBE
נושא: צריך המלצה או השמצה לאופניים XC בשם CUBE תאריך: 1/15/2009 3:37:00 PM
מחבר/ת: דודי קינן

שלום חברים,
מישהו מכיר את המותג הנ"ל?
אשמח לקבל חוו"ד.
דודי.


חזרה לפורום