טקסט הודעת פורום
1/16/2009 10:04:00 PM
ניר
אם אתם בעלים של stumpjumper 120 comp 2005 עיזרו
נושא:
אם אתם בעלים של stumpjumper 120 comp 2005 עיזרו
תאריך:
1/16/2009 10:04:00 PM
מחבר/ת:
ניר
אני מנסה לברר עם איזה סוג של בולם קידמי היגיעו האופניים מסוג המצויין לעיל כל מי שיכול שיענה
חזרה לפורום