הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/17/2009 5:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרגיו זוניס עם תוכן  כמו לגלות את אמריקה או הולנד
נושא: כמו לגלות את אמריקה או הולנד תאריך: 1/17/2009 5:44:00 PM
מחבר/ת: סרגיו זוניס

לאחר התלבטויות ונסיונות לקנות ז"ק תחרותי, התגלו לעיניי אופניי gazelle w6 ההולנדיות ומייד התאהבתי בכל מה שכלול בהם(מיכלולים ושילדה+ מחיר הכרות מדהים)
אני לא שייך לשום חנות או חברת יבואניים,אך אלו נתנו לי תשובות לכל מה שחיפשתי מז"ק תחרותי. מישקל נמוך ,מהירות יכולת תמרון ואיבזור,אשמח לדעת אם יש עוד חברים שחושבים כמוני או ההיפך.....


חזרה לפורום