טקסט הודעת פורום
1/18/2009 11:29:00 AM
איתן ברמן
לא הבנתי....
נושא:
לא הבנתי....
תאריך:
1/18/2009 11:29:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
קנית?
יש יבואן בארץ?
ואם כבר מדברים - יש קישור לאופניים, מפרט, גיאומטריה?
חזרה לפורום