הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2009 11:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  לא הבנתי....
נושא: לא הבנתי.... תאריך: 1/18/2009 11:29:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

קנית?
יש יבואן בארץ?
ואם כבר מדברים - יש קישור לאופניים, מפרט, גיאומטריה?




חזרה לפורום