טקסט הודעת פורום
| 1/18/2009 12:20:00 PM |
|
נושא: קודם כל תודה!! תאריך: 1/18/2009 12:20:00 PM
מחבר/ת: ירון אמיר
האתר נחמד וכרגע אני בעבודה אז לא התעמקתי בו כל כך. אם אפשר לשאול, מי את ? מאיפה? ואיפה את רוכבת ובאיזו רמה? ואולי תרצי לארגן איזה רכיבה משותפת?
|
חזרה לפורום |
|
|