הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/18/2009 3:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סרגיו זוניס עם תוכן  קניתי.... סופסוף!
נושא: קניתי.... סופסוף! תאריך: 1/18/2009 3:12:00 PM
מחבר/ת: סרגיו זוניס

לאחר אין ספור ניסיונות עם גארי פישר , קונה, סקוט וכ"ד...,ניסיתי דגם (בין היחידים בארץ!!!!!!!!! של gazelle w6) וזה היה כמעט אהבה מרכיבה ראשונה.
היום היבואן נמצא בבאר שבע http://www.pangealine.com/75495/w5-w6 ו את המידות +גאומטריה ניתן למצוא ב קטלוג באתר העולמי ההולנדי או האנגלי (יש גם אוסטרלי!)
http://www.gazelle.nl/uk.html :dead:
אני מקווה שהאופניים הללו יכנסו טוב בארץ המיפרט מדהים והכי חשוב יש תמורה למחיר האטרקטיבי!


חזרה לפורום