טקסט הודעת פורום
1/18/2009 8:06:00 PM
סרגיו זוניס
טרייד אין
נושא:
טרייד אין
תאריך:
1/18/2009 8:06:00 PM
מחבר/ת:
סרגיו זוניס
עשיתי טרייד אין עם ש"מ שהיה לי בעיקרון בסביבות ה-6+-.....
חזרה לפורום