הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/19/2009 4:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  erez matas עם תוכן  יש למישהו ניסיון עם בולם FOX RP 23 ?
נושא: יש למישהו ניסיון עם בולם FOX RP 23 ? תאריך: 1/19/2009 4:31:00 PM
מחבר/ת: erez matas

האם יש למישהו ניסיון עם הRP 23 היי ווליום?
קניתי שילדת סנטה קרוז הקלר חדשה עם הבולם הנ"ל ואני לא מרגיש בהבדלים כאשר מתג הבולם נמצא על פרופדאל לבין שהוא נמצא על מצב פתוח נראה לי שהבולם לא תקין, איך אני יכול לדעת שהבולם תקין?


חזרה לפורום