נושא: יש למישהו ניסיון עם בולם FOX RP 23 ? תאריך: 1/19/2009 4:31:00 PM
מחבר/ת: erez matas
האם יש למישהו ניסיון עם הRP 23 היי ווליום? קניתי שילדת סנטה קרוז הקלר חדשה עם הבולם הנ"ל ואני לא מרגיש בהבדלים כאשר מתג הבולם נמצא על פרופדאל לבין שהוא נמצא על מצב פתוח נראה לי שהבולם לא תקין, איך אני יכול לדעת שהבולם תקין?
|