נושא: הורדת הפלטה הקטנה מהקראנק תאריך: 1/20/2009 12:15:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
מאז שקניתי את הקראנק אני לא חושב שהשרשרת שלי ביקרה איפעם בפלטה הקטנה. המקרה החריג ביותר הוא הילוף 2,2 בחולות ועליות לא מובנות.... האם אפשר להוריד את הפלטה הקטנה ? אני די בטוח שאפשר אני אני יחדד את השאלה: ולחסום מהשיפטר השמאלי ירידה להילוך 1 ?
|