הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2009 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יורי קוטלביץ עם תוכן  שאלה לגבי הTour Down Under
נושא: שאלה לגבי הTour Down Under תאריך: 1/20/2009 3:08:00 PM
מחבר/ת: יורי קוטלביץ

לא יודע איפה לשאול אז השאל פה משהו יודע איזה ערוץ משדרים את זה ואים אין אז דרך לצפות בזה אונלין או הורדה של המקצים?


חזרה לפורום