טקסט הודעת פורום
1/20/2009 3:08:00 PM
יורי קוטלביץ
שאלה לגבי הTour Down Under
נושא:
שאלה לגבי הTour Down Under
תאריך:
1/20/2009 3:08:00 PM
מחבר/ת:
יורי קוטלביץ
לא יודע איפה לשאול אז השאל פה משהו יודע איזה ערוץ משדרים את זה ואים אין אז דרך לצפות בזה אונלין או הורדה של המקצים?
חזרה לפורום