טקסט הודעת פורום
1/20/2009 3:16:00 PM
אבי מ
אין מה להשוות
נושא:
אין מה להשוות
תאריך:
1/20/2009 3:16:00 PM
מחבר/ת:
אבי מ
אין לי מושג על השפעת הגובה והמשקל בין שני הדגמים
דבר אחד אני יודע
הספשלייז אחלה אופניים
חזרה לפורום