הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/20/2009 3:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי מ עם תוכן  אין מה להשוות
נושא: אין מה להשוות תאריך: 1/20/2009 3:16:00 PM
מחבר/ת: אבי מ

אין לי מושג על השפעת הגובה והמשקל בין שני הדגמים
דבר אחד אני יודע
הספשלייז אחלה אופניים


חזרה לפורום