טקסט הודעת פורום
1/21/2009 8:41:00 AM
בוריס ריבקוב
MBA
נושא:
MBA
תאריך:
1/21/2009 8:41:00 AM
מחבר/ת:
בוריס ריבקוב
אני מנוי אבל דרך ZINIO (לא מודפס) וקיבלתי כבר פברואר 2009.
חזרה לפורום