נושא: אופני סנטה קרוז בלור התלבטות תאריך: 1/21/2009 5:31:00 PM
מחבר/ת: ניצן שקד
יש לי אפשרות לקנות את הנל יד שניה (אני השלישי) מעצורי juicy 7 בולם קדמי fox rl אחורי fox flot rp3 מעביר שימנוxt גלגלים mavik317 אני רוכב בעיקר קרוס קנטרי ארוך ופה אין פלטה גדולה מקדימה האם זה מתאים והמחיר 7500 ? כמובן שרכבתי עליהם וההרגשה בסדר. תודה ניצן
|