הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/21/2009 5:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניצן שקד עם תוכן  אופני סנטה קרוז בלור התלבטות
נושא: אופני סנטה קרוז בלור התלבטות תאריך: 1/21/2009 5:31:00 PM
מחבר/ת: ניצן שקד

יש לי אפשרות לקנות את הנל יד שניה (אני השלישי)
מעצורי juicy 7 בולם קדמי fox rl אחורי fox flot rp3 מעביר שימנוxt גלגלים mavik317
אני רוכב בעיקר קרוס קנטרי ארוך ופה אין פלטה גדולה מקדימה
האם זה מתאים והמחיר 7500 ?
כמובן שרכבתי עליהם וההרגשה בסדר. תודה ניצן


חזרה לפורום