טקסט הודעת פורום
1/21/2009 9:30:00 PM
רונן ccc
רצועה דופק של POLAR
נושא:
רצועה דופק של POLAR
תאריך:
1/21/2009 9:30:00 PM
מחבר/ת:
רונן ccc
ביום שלישי 20.1 בערב נאבד לי רצועת דופק בקרטריום בקסריה. אם משהו מצא את זה שתכתוב בפורום
תודה
חזרה לפורום