הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/21/2009 9:30:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן ccc עם תוכן  רצועה דופק של POLAR
נושא: רצועה דופק של POLAR תאריך: 1/21/2009 9:30:00 PM
מחבר/ת: רונן ccc

ביום שלישי 20.1 בערב נאבד לי רצועת דופק בקרטריום בקסריה. אם משהו מצא את זה שתכתוב בפורום





תודה


חזרה לפורום