נושא: לדעתי .. תאריך: 1/22/2009 10:38:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון
אם רכבת על הBlur ומה שאתה אומר שההרגשה בסדר .. אז לדעתי אל תקח אותם .. אחרי הכול ה Blur תכלס מיוחדות שמהו .. שילדת בוטיק עם סינגל פיוט שנחשבת מאוד איכותית ואתה משלם עליה דיי הרבה .. אל תשכח שהיא יד שלישית (אצלך). אולי שווה לך לשקול משהו אחר שיתאים לצרכים שלך. אבל אין ספק שה Blur אופניים מעולות .. אני לא מבין מה הבעיה עם הפלטה הגדולה מקדימה .. כמו שהורידו אותה אתה יכול להוסיף אחת. בהצלחה !
|