נושא: מצאתי...!! תאריך: 1/22/2009 11:12:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
מצאתי בפוקס סטאם מקורי כמו שהיה לי..(אל תשאלו בר מצא אותו בכלל במחסן חלקים של מוסך.. :eek: ..ואין לאף אחד מושג מאיפה הוא הגיעה לשם..)
הוא עם ציפוי כרום חדש... כי כאילו עכשיו יצא מהמפעל...
בקיצור אין מאושר ממני... :)
תודה לכולם על העזרה...
|