נושא: מצאתי...!! תאריך: 1/22/2009 11:19:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
מצאתי בפוקס סטאם מקורי כמו שהיה לי..(אל תשאלו בר מצא אותו בכלל במחסן חלקים של מוסך.. :eek: ..ואין לאף אחד מושג מאיפה הוא הגיעה לשם..)
הוא עם ציפוי כרום חדש... כי כאילו עכשיו יצא מהמפעל...
בקיצור אין מאושר ממני... :)
תודה לכולם על העזרה...
נ.ב:זה הסטאם החדש בתמונה (רואים אפילו את הסמל של החברה יפה "ITM" לא כמו בקודם שהיה מכוסה בשכבת צבע עבה....)
סתם שאלה..עוד החברה הזאת קיימת?
|