טקסט הודעת פורום
| 1/23/2009 1:23:00 AM |
|
נושא: אין פה שום דבר על קרוס אחי.. :( תאריך: 1/23/2009 1:23:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון
הכל רק על אופני BMX מכל מיני תקופות.. יש שם איזה חברה שמכונה SUPERCROSS אבל זה גם סוג שלא אופני BMX אין להם הילוכים..אין מעצורי תוף שום דבר לא מזכיר אפילו תקרוס.. אפילו לא השילדה....
:(
|
חזרה לפורום |
|
|