הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/23/2009 1:23:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  אין פה שום דבר על קרוס אחי.. :(
נושא: אין פה שום דבר על קרוס אחי.. :(  תאריך: 1/23/2009 1:23:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

הכל רק על אופני BMX מכל מיני תקופות..
יש שם איזה חברה שמכונה SUPERCROSS אבל זה גם סוג שלא אופני
BMX אין להם הילוכים..אין מעצורי תוף שום דבר לא מזכיר אפילו תקרוס..
אפילו לא השילדה....

:(



חזרה לפורום