הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2009 1:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלי בן-נון עם תוכן  ראיתי את אלה והם דומות לקרוס אבל הם לא..
נושא: ראיתי את אלה והם דומות לקרוס אבל הם לא.. תאריך: 1/24/2009 1:08:00 AM
מחבר/ת: אלי בן-נון

אין להם ידית הילוכים כמו שאמור להיות..
ואין להם מעצורי תוף..(זה הסימנים המזהים לקרום..)

:(


חזרה לפורום