טקסט הודעת פורום
1/24/2009 1:08:00 AM
אלי בן-נון
ראיתי את אלה והם דומות לקרוס אבל הם לא..
נושא:
ראיתי את אלה והם דומות לקרוס אבל הם לא..
תאריך:
1/24/2009 1:08:00 AM
מחבר/ת:
אלי בן-נון
אין להם ידית הילוכים כמו שאמור להיות..
ואין להם מעצורי תוף..(זה הסימנים המזהים לקרום..)
:(
חזרה לפורום