טקסט הודעת פורום
| 1/24/2009 3:18:00 PM |
|
נושא: עזרה תאריך: 1/24/2009 3:18:00 PM
מחבר/ת: andy hadad
יש לי בןלם קדמי מרזוקי BOMBER 170 רוצה להחליף לו את הקפיצים ל רכים יותר כי כבר הוחליפו בעבר לקשים אנא איפה ניתן להחליף + שירות לבולם? מומלץ חניןת בצפון תודה........
|
חזרה לפורום |
|
|