הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/24/2009 9:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דותן רץ עם תוכן  מה זה צפון בשבילך?
נושא: מה זה צפון בשבילך? תאריך: 1/24/2009 9:43:00 PM
מחבר/ת: דותן רץ

אני אישית מטפל באופניים ובבולם שלי (888 בומבר 180 מ"מ) ברוזן בכרמיאל.


חזרה לפורום