טקסט הודעת פורום
1/24/2009 9:43:00 PM
דותן רץ
מה זה צפון בשבילך?
נושא:
מה זה צפון בשבילך?
תאריך:
1/24/2009 9:43:00 PM
מחבר/ת:
דותן רץ
אני אישית מטפל באופניים ובבולם שלי (888 בומבר 180 מ"מ) ברוזן בכרמיאל.
חזרה לפורום