הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/25/2009 12:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  niv- עם תוכן  כמה אתה עושה לי ..
נושא: כמה אתה עושה לי .. תאריך: 1/25/2009 12:41:00 AM
מחבר/ת: niv-

את המעביר האחורי אבל בלי הפדל עם הכבל הקדמי ללא המוט כסא אבל עם הקליפר הקדמי ללא האחורי או עם האחורי , תוסיף לזה את הידית למעצור למעביר הקדמי אחד ואחד חינם עם בלי כיבודים סטופ כדור הארץ נגעתי באדום . כל זה תשעין על הרגלית אני תיכף בא לקחת .
כל זה בכמה ? בכמה ??


חזרה לפורום