נושא: כמה אתה עושה לי .. תאריך: 1/25/2009 12:41:00 AM
מחבר/ת: niv-
את המעביר האחורי אבל בלי הפדל עם הכבל הקדמי ללא המוט כסא אבל עם הקליפר הקדמי ללא האחורי או עם האחורי , תוסיף לזה את הידית למעצור למעביר הקדמי אחד ואחד חינם עם בלי כיבודים סטופ כדור הארץ נגעתי באדום . כל זה תשעין על הרגלית אני תיכף בא לקחת . כל זה בכמה ? בכמה ??
|