טקסט הודעת פורום
| 1/25/2009 1:03:00 AM |
|
נושא: אני חדש תאריך: 1/25/2009 1:03:00 AM
מחבר/ת: אבי
זה מה קניתי ייש המלצות http://www.bestbike.co.il/productspec.asp?id=18&name=Thunder%20Expert%202006
אני רוכב תכני ברמה בינוני עד קשה האם זה המתאים ?
|
חזרה לפורום |
|
|