טקסט הודעת פורום
1/25/2009 12:43:00 PM
אמיר ברנרד
איזה שנה ה66?
נושא:
איזה שנה ה66?
תאריך:
1/25/2009 12:43:00 PM
מחבר/ת:
אמיר ברנרד
ומה הגודל של הסטירר? ואם אפשר לשאול.. למה אתה מוכר?
חזרה לפורום