טקסט הודעת פורום
1/26/2009 7:10:00 PM
Bar A
מה אתם חושבים?
נושא:
מה אתם חושבים?
תאריך:
1/26/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת:
Bar A
על הכפפות של סלסה?los motos
איך הן נראות האם הן נוחות או לא מתבלות מהר ושומרות על הדיים מפני שיפשופים
(תמונה שלהן פה באתר בשופ הרים)
חזרה לפורום