הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/26/2009 7:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Bar A עם תוכן  מה אתם חושבים?
נושא: מה אתם חושבים? תאריך: 1/26/2009 7:10:00 PM
מחבר/ת: Bar A

על הכפפות של סלסה?los motos
איך הן נראות האם הן נוחות או לא מתבלות מהר ושומרות על הדיים מפני שיפשופים
(תמונה שלהן פה באתר בשופ הרים)


חזרה לפורום