נושא: שאלה בקשר לברקסיםם .. !! די מעצבןן .. ! תאריך: 1/26/2009 9:33:00 PM
מחבר/ת: שי מ
שלום .. אז ככה יש לי הייז ניין וקניתי רפידות חדשות לפני שבועיים שלוש ..
ומאז כיוונתי את הידית למעלה יותר .. ומאז כול שבוע בערך אני צריך להרים אותה שוב ושוב מכוון שהיא יורדת ואני לוחץ וזה מגיע עד לכידון בלי עצירה מלאה (זה קורה לאט לאט )
מישהו יוכל לעזור לי .? להגיד מה הבעיה ??
תודה רבה ... :p
|