טקסט הודעת פורום
| 1/27/2009 5:51:00 PM |
|
נושא: .... תאריך: 1/27/2009 5:51:00 PM
מחבר/ת: ady ury
ג,ייאנט בוס טרי (xc). לא אהבתי + הרסתי... סקוט קוקומו (XC) מאוד אהבתי ...אפילו זוויות ממש יפות... יוקוזה אניקי...עדיין רוכב...למדתי מזה DH ובאני הוף איתם...
זכרונות מביכים: DEMO 8 אופניים רכים כמו מרגרינה מהירים כמו מטוס.
חבל.
|
חזרה לפורום |
|
|