נושא: הילוכים עוברים כמו אוטומט ..מה עושים? תאריך: 1/27/2009 8:06:00 PM
מחבר/ת: אלי בן-נון
סוף סוף סיימתי להרכיב לקרוס (יצא מדהים.. :) ) עכשיו עשיתי נסיעת מבחן בשכונה וראיתי שבקטעים מסויימים ההילוכים עוברים לבד.. מזה זה אומר? כיוון לקוי של המעביר (בכל זאת הייתי כבר מת לנסוע אז עשיתי את זה זריז..) או שגם קשור לכבל שלא מתוח..?
|