הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2009 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי מ עם תוכן  ועם זה נזילת שמן ?
נושא: ועם זה נזילת שמן ? תאריך: 1/28/2009 9:42:00 PM
מחבר/ת: שי מ

אפשר לסגור את זה אול לתקן אי שהוא ?

וכמה עולה בלידינג ?


חזרה לפורום