טקסט הודעת פורום
1/28/2009 9:42:00 PM
שי מ
ועם זה נזילת שמן ?
נושא:
ועם זה נזילת שמן ?
תאריך:
1/28/2009 9:42:00 PM
מחבר/ת:
שי מ
אפשר לסגור את זה אול לתקן אי שהוא ?
וכמה עולה בלידינג ?
חזרה לפורום