טקסט הודעת פורום
| 1/28/2009 10:01:00 PM |
|
נושא: ברגים לגריפים תאריך: 1/28/2009 10:01:00 PM
מחבר/ת: שי .
שלום יש לח גריפים ננעלים של רייס פייס ואני לא רוצה להיכנס לפרטים ואל תשאלו אותי גם למה.. אני צריך 4 ברגים לנעילה יש לי 2 מקודמים שלי של ספיישלייזד אבל הם קצרים מידי מאיפה אפשר להשיג כאלה?? בבקשה זה דחוף
|
חזרה לפורום |
|
|