הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/28/2009 10:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שי . עם תוכן  ברגים לגריפים
נושא: ברגים לגריפים תאריך: 1/28/2009 10:01:00 PM
מחבר/ת: שי .

שלום יש לח גריפים ננעלים של רייס פייס ואני לא רוצה להיכנס לפרטים ואל תשאלו אותי גם למה..
אני צריך 4 ברגים לנעילה יש לי 2 מקודמים שלי של ספיישלייזד אבל הם קצרים מידי מאיפה אפשר להשיג כאלה??
בבקשה זה דחוף


חזרה לפורום