נושא: בעסה תאריך: 1/29/2009 11:47:00 AM
מחבר/ת: רפי סורג
האופניים היו פיקס. הכל עבד. מהלכים עלו וירדו. הגלגלים היו ישרים כמו פרחי טיס במסדר גמר. פיקס. עמדתי לצאת לטיול של 4 ימים במדבר. מסלולים המדלגים בין רמת המדבר והערבה עם כמה ירידות ארוכות ומאתגרות. כנגד עין הרע לקחתי את האופניים לסללום חיפה לבדיקה. הסברתי למה, השווצתי לאן אני נוסע, והפקדתי את הצעצוע לטיפולם המסור. חזרתי למחרת. לשמחתי האופניים ע´פ בדיקתם היו 100% בסדר. שילמתי 25ש´ח ויצאתי מבסוט. קדימה, הי דרומה. מגיעים, פורקים את הצעצועים והופ קדימה בעליות. אי שם לקראת הצהריים המאוחרים מכוונים את החרטום מטה ומתחילים לרדת. בתחילה הכל הולך בחדווה. בהמשך, משהו ממש לא בסדר. הברקס הקדמי לעיתים נועל את הגלגל ולעיתים כמעט ולא עוצר. מנסים, מכוונים וכלום לא מצליח. בסוף, השמש מאיימת בחשיכה, מנטרלים את המעצור הקדמי ומתחילים לגלוש מטה. לא להיט. ברקס אחורי בלבד בירידה זה ממש! לא זה. הטיול נגמר, והנה אני שוב בסלללום. מסתבר שהרפידות היו שחוקות לגמרי, דבר שגרם לפיסטון לצאת מדי החוצה. לעיתים לנעול את הדיסק ולעיתים פשוט לא לעצור. אז מה היה לנו שם. בעסה וטיול שנדפק. ולמה?? הרי מה ביקשנו? שבאותה מקצועיות שמסבירים לנו על השיכוך המופלא של ה FOX 2009, גם אח´כ יטפלו במכונות שמביאים אליהם לתיקון. וזה לא כך. חבל!!! אני לא חוזר לשם שוב!!
|