טקסט הודעת פורום
1/29/2009 5:48:00 PM
אסף פלג
Garmin eTrex
נושא:
Garmin eTrex
תאריך:
1/29/2009 5:48:00 PM
מחבר/ת:
אסף פלג
שלום לכולם,
אשמח אם מישהו המכיר את המכשיר יסביר קצת על העבודה איתו (הגדרות\הורדת נ"צ וכו´.)
תודה לעוזרים.
חזרה לפורום