הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

1/29/2009 5:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  Garmin eTrex
נושא: Garmin eTrex תאריך: 1/29/2009 5:48:00 PM
מחבר/ת: אסף פלג

שלום לכולם,
אשמח אם מישהו המכיר את המכשיר יסביר קצת על העבודה איתו (הגדרות\הורדת נ"צ וכו´.)
תודה לעוזרים.



חזרה לפורום